piątek, 25 października 2013

{016} Filcu ciąg dalszy - etui na telefon ELMO

Cześć.
O rany ale się zastałam! Nie dodałam żadnego postu od duuuuuuższego czasu. Bardzo was za to przepraszam. Postaram się wam to jakoś wynagrodzić i zwiększyć ilość postów.
A teraz do rzeczy. Jak w temacie widzicie: FILC. Strasznie polubiłam tę formę artystyczną i dlatego pochwalę się co udało mi się zrobić :

Taki oto Elmo:




Jeszcze tylko zastanawiam się nad formą zapięcia, ale to mniej istotne.

Co myślicie? Zamierzam jeszcze wykonać Ciasteczkowego Potwora (Coocie Monster). Ale to w późniejszym czasie.

Piszcie, z chęcią przeczytam wasze opinie :)

10 komentarzy:

  1. Jej! Weszłam na bloga i zachwycił mnie mocno szablon! Jest przecudowny. Taki jesienny bardzo, te kolory są boskie. Mega, mega, mega. Aż chce się zostać.
    Co do notki: Cudowne jest to etui, takie zabawne i bardzo przydatne :)
    Masz niezły talent do robienia "takich rzeczy". Ale pewnie musi być to pracochłonne.
    No to powodzenia w dalszej pracy i pozdrawiam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny *.* zrób cookie monster i spongeboba!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę , bardzo fajne rzeczy robisz . :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega szablon!! *.* Ogólnie jest tutaj ślicznie! Wykonujesz wspaniałe rzeczy i są pomysłowe.Masz talent nie no zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się blog :) ciekawe rzeczy i ciekawy wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, masz talent - szkoda że ja mam dwie lewe ręce :P Elmo Rewelacja :):):**

    OdpowiedzUsuń
  7. no super, brawo, szczerze mówiąc to nie wiedziałam, że z filcu można stworzyć takie cudo. Bardzo oryginalny pokrowiec na telefon, sama bym taki chciała o.o dodam jeszcze, że jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał ciasteczkowy potwór, bo ogólnie podoba mi się ta postać więc masz fajny pomysł na kolejne dzieło ;)
    pozdrawiam.
    Gumanaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :D Zazdroszczę talentu! Czekam na kolejne takie dzieło :)

    P.S. Czyżby fanka Evanescence? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui śliczne, a blog *_* zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń