sobota, 8 lutego 2014

{027} "Nie-twarzowa" postać cz.2 - Rudzielec

Cześć.
Znów moje plany spaliły na panewce. Miałam dodawać posty na bloga co dzień ewentualnie co dwa przez te ferie. Ale młodszy brat mi się rozchorował i mu "pomagałam" zdrowieć i nie miałam czasu dodawać posty na bloga. Przez co tydzień mam już zmarnowany.

No, ale dobra mniejsza z tym. Dziś pokaże wam kolejny rysunek z serii "nie-twarzowych" rysunków.
Oto on:






Dla ludzi bez wyobraźni, już mówię, że to nie są odrosty tylko wycieniowane włosy (ewentualnie ombre jak wolicie) ;D

Podoba się ?

Przy okazji zapraszam was na moje nowe blogi:
http://my-world-my-inspirations.blogspot.com/
http://w-mojej-biblioteczce.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne jednak ja wolę te ,,twarzowe'' rysunki xd

    bekiandbeki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ... nawet nie wiem co napisać ...
    Zacznę od tego..
    Po co malujesz kredkami skoro nawet ołówkiem nie umiesz ?
    Jak malujesz coś okrągłego lub owalnego to ołówek / kredkę powinno się malować w tę stronę aby podkreślić okrągłość ( tak poziomo z zaokrągleniem ...no nie wiem jak to wyrazić )
    Włosy ... tylko to na tym obrazku jest ale i tak są straszne.. No nie wiem może by tak pomyśleć zanim coś zrobisz ?
    Nie wiem co chciałaś przekazać przez ten obrazek , ale dla mnie to wygląda jak bazgroły przedszkolaka ;/
    Wiem , że nie masz talentu ale i tak może spróbujesz się czegoś nauczyć ...
    http://samanta-lesiak.blogspot.com/2012/05/jak-narysowac-twarz.html

    OdpowiedzUsuń