niedziela, 1 grudnia 2013

{021} Na wspomnienie lata !

Cześć :)
Wiem że bardzo zaniedbuję blog, bardzo za to przepraszam i planuję wystartować z pełną parą.
Dziś natomiast pokażę wam zaległą zakładkę do książki. Jako, że kolorowa i z kwiatami myślę że idealnie przypomina nam lato.

Co prawda, skończyłam ją już jakiś czas temu, ale dopiero teraz ją pokażę.
Jeszcze tylko podkleję ją filcem i będzie w sam raz do użytku. 

A oto jej zdjęcia:






 I jak ? Podoba się ?


Oprócz tego, jak zapewne zauważyliście po prawej stronie znajduje się ankieta.
Wstawiłam ją ponieważ jestem bardzo ciekawa co chcielibyście znaleźć na blogu, a może więcej tego co już było ? Jestem bardzo ciekawa waszej opinii.
Ankieta zakończy się 28 grudnia potem zrobię podsumowanie i plany odnośnie przyszłego roku :)


----

Ps. Serdecznie zapraszam na candy na blogu http://papierowy-pokoj.blogspot.com 

http://papierowy-pokoj.blogspot.com/2013/11/candy-w-papierowym-pokoju.html
(kliknięcie na obrazek poprowadzi bezpośrednio do postu z candy)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładni wyszedł Ci pierwszy hafcik, jednak zostawiaj nieco więcej marginesu, będzie wyglądało estetyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale zauważyłam to dopiero jak już postawiłam kilkanaście krzyżyków i nie chciało mi się już tego niszczyć. Ale przynajmniej mam nauczkę na przyszłość. W każdym razie dziękuję za radę ;)

      Usuń