wtorek, 31 grudnia 2013

{023} Podsumowanie roku

Cześć
Tak wiem, troszkę się zastałam, ale to ze względu na święta. Mam nadzieję że mi to wybaczycie ;)
W Nowym Roku ruszę jednak z nowymi "materiałami" że to tak ujmę.

A tymczasem chciałabym zrobić podsumowanie roku 2013, który według mnie był bardzo udany (a według was?). Co prawda blog mam od czerwca dlatego wszystkie statystyki sięgają od czerwca do dzisiaj .

A zatem:

* W ciągu tego roku odwiedzono mnie:
Co jest dla mnie wielkim sukcesem.

* Postów na blogu ukazało się (plus dzisiejszy który nie jest zanotowany niżej) :

Co prawda dość mało, ale i tak jestem szczęśliwa :)

* Obserwatorów jest :

Co też jest dla mnie ogromnym sukcesem :D

* A tak przedstawia się ogólna statystyka wyżej wymienionych rzeczy :

                                                       (kliknijcie a się powiększy)

Oprócz tego :

* Tyle zostało opublikowanych komentarzy :
Za co wam ogromnie dziękuję, bo to naprawdę motywuje :)

* Tak przedstawia się lista najchętniej oglądanych postów
Gdzie góruje ten post:
                                                    (kliknijcie a się powiększy)

* Najchętniej komentowanym postem był post z Różą 
Pod którym było : 
 

* Najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe :
                                                     (kliknijcie a się powiększy)


* Liczba wyświetleń według kraju:
                                                         (kliknijcie a się powiększy)
* Najwięcej postów ukazało się w miesiącu :
 
                                                                        LIPCU!


No i to chyba tyle :D
Strasznie wam dziękuję za każde wejście na bloga, każdy komentarz i obserwację.
Dla mnie to naprawdę wiele.


Ps. Zachęcam dalej do udziału w ankiecie.



Do następnego postu :***

6 komentarzy:

  1. A ja Ci życzę w 2014 masy pomysłów i dwa razy więcej wolnego czasu na ich realizację

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby te liczby powiększyły się dwukrotnie w 2014 :)

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego w nowym roku, masz fajny blog i ten stworek Cookie Monster przecudny :) Twoje prace są b. ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze co o blogu mogę powiedzieć to świetny szablon! Robiłaś go sama czy zamawiałaś?
    Bardzo ładny blog, twoja bombka jest śliczna :D Lubię ludzi z pasją i będę tu zaglądać.
    No i gratuluję blogowego sukcesu :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) mi również bardzo podoba się Twój blog , bardzo podobala mi się np. instrukcja na zakładkę do ksiażki :D masz talent do takich rzeczy :D Będę tutaj zaglądać . Zapraszam do siebie również , niedawno zalozylam bloga ;) tamlin-i-vanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy robisz.
    Dziekuję za udział w candy. Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń