poniedziałek, 15 lipca 2013

{008} Portret dziewczyny

Cześć
Myślałam że wcześniej dodam zdjęcie zakładki z kwiatami, ale prace nad nią troszkę się wydłużają ( pomyliłam kilka krzyżyków i muszę teraz kombinować bo za późno się skapnęłam i musiałabym rozwalać z 40 krzyżyków, a mi się nie chce ). Dlatego najpierw wstawię rysunek przedstawiający dziewczynę. Cóż jeśli chodzi o rysowanie ludzi to jest to moja "pięta Achillesa", gdyż wszystkie moje rysunki przedstawiające inne tematy są w miarę znośne, a ludzie no nie wychodzą mi tak jakbym chciała. Ostatnio jednak duże ćwiczyłam, oglądałam jak inni to rysują i stworzyłam coś do czego mogę się przyznać. Oto mój rysunek:



Pewnie teraz pomyślicie "Taki brzydki rysunek jej się podoba!". Cóż nie zdziwiłabym się jakbyście tak pomyślały, jednak jest to dużo lepszy rysunek niż inne portrety rysowane przeze mnie. Zresztą ten rysunek powstał kilka miesięcy temu, ale pomyślałam, że i tak go wstawię. A od tego czasu nie powstał żaden portret mojego autorstwa.

A wam jak idzie z portretami ? Lubicie je rysować ?

***
Jak zauważyłyście, a może nie.
Zmienił się szablon bloga.
Piszcie czy wam się podoba, albo czy wam się nie podoba.


Piszcie :***


8 komentarzy:

  1. Portret ma coś w sobie. Pamiętaj że oraktyka czyni mistrza. A blog wygląda cudownie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny narysowany portret, masz urodzony talent. Szablon jest świetny, w ogóle cały blog jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny portret, ja szczegolnie to tak nie mam wcale talentu do rysowania ani tego za bardzo ne lubie i pewnie dlatego ze mi nie wychodzi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i bardzo dobrze ,że ćwiczycz - zobaczysz z biegiem czasu będzie Ci lepiej wychodziło :) ja też właśnie oglądam ,jak inni rysują na yt i blogspocie i powiem Ci ,że z dnia na dzień coraz lepsze efekty :) potrzeba tylko duuużo motywacji ;) a rysunek całkiem ,całkiem :) szczególnie tutaj przypadł mi do gustu szablon *w* cuuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trening czyni mistrza. Ja również w rysowaniu ludzi nie jestem zbyt dobra, ale ważne jest to czy się próbuje :) Widzę, że jesteś bardzo wszechstronna! To świetnie ;]
    Naprawdę brawa za pasję!

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon mnie urzekł, jest genialny!
    A co do Twojej notki to dobrze, że ćwiczysz, bo trening to podstawa. Jak będziesz rysować portrety, to tak się wyuczysz, że będziesz rysować już naprawdę takie dobre.
    Nie twierdzę, że ten jest zły - jest dobry. Ale zawsze mogłoby być lepiej.
    Pozdrawiam / drowsily

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra ... tak tylko tu weszłam nie chcący i zaczęłam przeglądać... no .. ten.. ok..
    Obrazek jest okropny ( bez obrazy ale maluję dość długo i rażą mnie takie rzeczy ) po 1.C to za kształt ? 2. Gdzie odpowiednie proporcje ? 3. A może jakieś rysy na twarzy ? 4. Nie masz talentu i tyle ... Jak czegoś nie potrafisz to ćwicz sobie a nie wstawiasz obrazki i ludzie ci tylko wmawiają, że są ładne .. a potem na google szukam inspiracji i mi takie coś wyskakuje ;/
    Czyli nie wiem ile masz lat ale ja w 3 klasie już potrafiłam chociaż usta zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten portret jest zły.
    Bardzo zły.
    Gdybym chciała wypisać wszystkie błędy, nie wystarczyłoby mi znaków w komentarzu.
    Pewnie myślicie "Sama lepiej nie zrobi"
    Otóż tak, zrobię :')

    OdpowiedzUsuń