piątek, 28 czerwca 2013

{003} Anime

Cześć ;)

Oto moje rysunki z czasów, gdy miałam wielką fascynację na temat Anime, Magi i całej Japonii. Szczerze powiedziawszy to dalej mam, ale zapał troszkę opadł.
Ale do rzeczy oto moje (po)twory :


Rysunek powstał na podstawie 
tu link do oryginału autorstwa Kas-chan


Planowałam dodać jeszcze pewien rysunek, ale nie chce się wczytać.
Cóż, dodam go następnym razem. 

Piszcie co sądzicie.
Jeżeli macie jakieś pomysły na następne posty, 
jakieś uwagi czy coś to też piszcie ;)

7 komentarzy:

  1. Ładnie rysujesz...Sama bym chciała tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka też świetnie rysuje. Uwielbia Sasuke (czy jakoś takk xD) i mnie też zaraziła tym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent plastyczny do rysowania.. śliczne anime :)

    baj

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent , podoba mi sie ;) Ariannax33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne . ;) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJU JAKIE PIĘKNE *.* masz talent

    OdpowiedzUsuń
  7. osz ty zakochałam sie w tym rysunku *.* Oddaj mi swój talent :D

    OdpowiedzUsuń