niedziela, 30 czerwca 2013

{004} Róża

Cześć i czołem !
Ze względu że są wakacje będziecie częściej widzieć nowe posty u mnie na blogu. Dzisiaj pokażę wam różyczkę wykonaną z bibuły i krepiny. Zrobiłam ją nie dawno w szkole. Zresztą mam kilka takich w domu, ale na razie pochwalę się tylko jedną.
A oto ona:



I jak co myślicie o mojej różyczce.
A wy lubicie wykonywać kwiaty z bibuły i krepiny ?

---
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8823699/?claim=rzpzceq9sds">Follow my blog with Bloglovin</a>

15 komentarzy:

  1. Jaka śliczna. Szkoda, że mnie to nigdy nie wychodzi.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, ja nie mam cierpliwości niestety do takich rzeczy.
    Moja babcia robi takie kwiaty i bukiety także mam takich bardzo dużo w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No czołem kluski z rosołem xD ! jej śliczna, wygląda jak prawdziwa!
    Też również miałam ale bratki, fajnie to wyglądało tylko że mi się rozwaliły -_- hehe :)

    Baj

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowa róża i fajny szablon ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.
    Ja raczej nie miałabym cierpliwości do robienia takich rzeczy, nie interesuje mnie to też. Ale Twoja róża jest naprawdę bardzo ładna :)
    Życzę cierpliwości i kreatywności, dodawaj więcej takich ozdób :) / drowsily

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra ta róża!Ogólnie cały blog jest przepiekny :D Ja tam nigdy jeszcze nie robiłam kwiatków z krepiny, lecz może spróbuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Z początku myślałam, że róża jest prawdziwa xd Nie no naprawdę ślicznie ci wyszła. Czy lubię wykonywać? Jeśli mi się nudzi to lubię coś takiego robić, ale na codzień to nie jest moją pasją.

    bekiandbeki.blogspot.com / xwarriorx

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna różyczka, masz duży talent. Także lubię robić taki rzeczy, ale lepiej mi idzie z rysowaniem czy szyciem, ale chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna róża też chcę taką , ja nigdy nie robiłam z bibuły więc nie wiem :) czekam na kolejne posty / POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju! Prześliczna róza! *o*
    Masz talent, będę tu częściej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu . Jaka śliczna róża, wygląda jak prawdziwa ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta róża. Bardzo naturalna. :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Masz talent do takich rzeczy. To pięknie wygląda jak prawdziwa. Super!

    OdpowiedzUsuń