niedziela, 10 listopada 2013

{018} Rysunek

Hej.
Biorę się ostro do pracy bo po tej mojej nieobecności aż mi głupio. Dlatego teraz postaram się dość często dodawać posty. A przynajmniej tak w granicach rozsądku.
A więc tak dzisiaj pokażę wam rysunek, który zrobiłam gdzieś pod koniec wakacji. (Narysowałam go na podstawie rysunku znalezionego w internecie). Miałam go wcześniej dodać ale jakoś brakło czasu. Dzisiaj gdy tylko wyciągnęłam go z szuflady, pomyślałam: "O rety! Ja coś takiego miałam wstawić na bloga?!". A zatem wzięłam się do zrobienia kilku poprawek. I tak oto prezentuje się ów rysuneczek :




/narysowane na podstawie tego rysunku/

I co myślicie ?
W najbliższym czasie planuję wam pokazać etui z filcu we wzór Ciasteczkowego Potwora.

7 komentarzy:

  1. Masz prawdziwy talent , tylko pozazdroscic pozostalo, rozwijaj go, życzę powodzenia i wiele więcej równie wspaniałych prac ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje talentu:) Zawsze chciałam umieć rysować, ale coś mi nie wyszło, hah. Rysunek jest naprawdę ładny. Ogólnie uważam, że twój blog jest bardzo ładny. Podoba mi się muzyka, szablon jak i zawartość:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, masz wielki talent, naprawdę pięknie rysujesz i wykonujesz różne techniczne i plastyczne prace, zazdroszczę takim ludziom. Czekam na kolejny wpis, na pewno tu jeszcze wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, rysunek całkiem dobry, tylko radzę Ci używać ołówków różnej twardości ;) Może spróbuj zacząć rysować realistyczne rysunki? Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na to nie wygląda, ale do tego rysunku użyłam ołówka HB, B, czarnej kredki firmy LYRA i czarnej kredki firmy GRAND.
      No, ale co prawda mało cieniowałam ...

      Usuń
    2. Bardzo ładnie narysowane, ale ma zeza..:D nie mówie że to coś złego i wgl ale rzuca sie w..oczy xD

      Usuń