niedziela, 17 listopada 2013

{019} Obiecany Ciasteczkowy Potwór.

Cześć ;) !
Już na wstępie przepraszam jeśli wypowiedź w tym poście będzie dość "roztrzepana" i nieskładna, ale mam mały stres przed jutrzejszym dniem (i ciężko mi się na czymkolwiek skupić) , mianowicie jadę na zawody sportowe (dla ciekawskich - tenis stołowy).
No ale dobra, nie o tym. Jak w temacie widzicie: CIASTECZKOWY POTWÓR. Tak jak obiecałam.
Wykonałam go już jakiś czas temu, ale jakoś tak wyszło iż pokazuję go wam dziś.
A oto on:
 I ujęcie z tyłu :
 
(na tym zdjęciu wyszedł jakiś taki krzywy
                                              ale już mówię, że w rzeczywistości taki nie jest).

Jestem strasznie ciekawa waszej opinii o tym Stworku-Potworku.
Piszcie, przyjmę nawet największą krytykę ( byle uzasadnioną :) )

PS. Strasznie wam dziękuję, liczba odwiedzin przekroczyła 2000, a komentarzy jest równe 100.
       Naprawdę się cieszę bo jest to dla mnie wieeeeelki sukces ;*****

6 komentarzy:

  1. Fajny blog, a ten niebiski stworek super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne etui :3
    Powodzenia na zawodach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny u mnie :) Powodzenia na zawodach, trzymam kciuki za sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potworek jak żywy. Trzymam kciuki za zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog i ciekawe prace :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń