sobota, 1 lutego 2014

{025} Chwalę się + Przeprosiny + Obietnica

Heej :D

Jak niektórzy wiedzą albo i nie ostatnio wygrałam candy na blogu http://szarmetik.blogspot.com/ (serdecznie tam zapraszam) no i jakiś czas temu przyszła moja nagroda.
Wiem że to tak nieładnie się chwalić ale co tam zobaczcie sami :



Wszystko perfekcyjnie zapakowane :)
(przepraszam że zdjęcia tak marnej jakości ale robiłam je na szybkiego przez co wyglądają jakby były robione kalkulatorem xD)

A tu zawieszki które najbardziej mi się spodobały :



(garnek z ciastkami, miś, koniczynka, małe kółeczko z napisem LOVE i serce z drugiej strony)



*


A teraz druga część postu czyli przeprosiny i pewna obietnica.
Otóż ...
Bardzo was przepraszam że tak mało się udzielam, ostatnio mam naprawdę mało czasu.
Ale jako że teraz są ferie ( małopolska pozdrawia inne województwa, które muszą sie uczyć xD )
postaram się to nadrobić. Zrobiłam taki plan że mam wrażenie że aż sie wam znudzę.

A jeszcze dziś spodziewajcie się jeszcze jednego postu ^_^

3 komentarze:

  1. Cieszymy się, że nagroda dotarła i spodobała się :) Pozdrawiamy z szarmetika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a masz też kosogłosa?

    OdpowiedzUsuń