środa, 3 lipca 2013

{005} Rysunki

Cześć
Ostatnio szukam weny żeby coś narysować. I znalazłam na niektórych blogach.
Wzorowałam się na tych rysunkach (klik) które pochodzą z tego bloga (klik).
Mimo, że to takie zwykłe szkice, mnie po prostu urzekły.
A zatem naśladując wielki talent autorki ów bloga, też postanowiłam coś podobnego narysować.
Oczywiście nie wyszło tak ładnie jak oryginał, ale oceńcie sami

Nie wiem czemu takie ciemne zdjęcia wyszły, ale cóż ...

A wy skąd czerpiecie wenę ?
Piszcie ;**

5 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Sama chciałabym umieć tak rysować no niestety jeśli chodzi o rysowanie to jestem bardzo słaba ;P
    Moim zdaniem wyszły Ci identyczne więc szacun :)

    neejsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rysunki są na prawdę ładne :-) Chciałabym mieć taki talent jak ty... A i dzisiaj jakoś nie mam weny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkice są świetne! Podobają mi się, masz talent (:
    Ja czerpię wenę podobnie jak ty, szukam coś co mi się spodoba,
    a później rysuje podobny rysunek do tego co mi się spodobał ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkice wyszły Ci niemalże identycznie. Naprawdę mi się podobają. Jeśli chodzi o moją wenę do rysowania, najczęściej szukam jakichś zdjęć w internecie i później przekładam je na kartkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, chciałabym rysować tak jak Ty. Masz talent. Twoje rysunki są świetne!

    OdpowiedzUsuń