poniedziałek, 8 lipca 2013

{007} Zakładka z różowymi kwiatami

Cześć i czołem !
Otóż nie dawno rozpoczęłam swoją przygodę z haftem krzyżykowym. Na początku strasznie wolno mi to szło, ale chyba zaczyna mi to lepiej i szybciej wychodzić.
A na razie pochwalę się zakładką, którą zaczynam robić.
Miałabym więcej wyszyte ale przedwczoraj coś mnie tak ugryzło w rękę że miałam całą spuchniętą i nie dałam rady nic wyszywać ;(

Ale cóż, może kiedyś ją skończę.


A wy lubicie haftować krzyżykami ? Jakie obrazki macie już na swoim koncie ?

6 komentarzy:

  1. ~ Zapowiada się super ! ;) Czekam na kolejne notki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie. Jeśli mogę cos podpowiedzieć to zostawiaj sobie wiecej marginesu. Jak zrobisz całość to dopiero przytnij.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zobaczę dalszą część zakładki - fajnie się zapowiada :) ja osobiście nie jestem wielką amatorką haftu xxx, choć mam na koncie jeden mały obrazek :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń