środa, 24 lipca 2013

{011} Rysunków ciąg dalszy

Cześć i czołem.
Myślałam że nie będę miała dziś czasu dodać postu (ze względu na moje imieninki), ale jakoś się udało zmieścić w czasie. Ale teraz do rzeczy: ostatnio oglądając Harry'ego Potter'a natchnęło mnie żeby narysować herb jednego z domów Hogward'u (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :D). A zatem tak prezentuje się herb Gryffindor'u w moim wykonaniu:

 Zdjęcia nie są w najlepszej jakości, ale myślę, że nie są aż takie złe.

A wy lubicie Harry'ego Pottera ? Przyznać się kto czytał lub oglądał ? :D

7 komentarzy:

  1. I czytałam i oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. ;D
    Też bym chciała tak umieć rysować, niestety nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Harry'ego Pottera ;)

    Zgłosiłaś się do mojego Candy, napisałaś, że lubisz mój fanpage, jednak nie widzę Cię na liście fanów ;). Napraw to jak najszybciej, a z przyjemnością oddam Ci 3 losy ;). Jeśli nie zdążysz tego zrobić do końca przyjmowania zgłoszeń, niestety, będzie to 2 losy ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że lubimy Harrego :)
    śliczne rysunki, zdjęcia też spoko, mój robi gorsze,
    podziwiam i pozdrawiam ;)
    Gumanaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszedł Ci ten rysunek! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. śliczne rysunki. Masz ogromny talent . czekam z niecierpliwością na kolejny post .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyszedł ci ten obrazek ;)
    Uwielbiam Pottera! i zapraszam na mojego bloga pottermore-plus.blogspot.com
    [ZAPRASZAM WSZYSTKICH POTTERO-HOLIKÓW] ;D

    Książka jest fantastyczna! Natomiast film...pozostawia wiele do życzenia i szczerze to mi sie nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń